چونگی ساخت ایمیل اختصاصی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید در دامنه خود از طریق کنترل پنل DirectAdmin

نحوه ساخت ایمیل جدید در وب سایت

برای ساختن ایمیل ابتدا وارد پنل دایرکت ادمین خود شوید معمولا پورت ورود به دایرکت ادمین 2222 می باشد که برخی هاستینگ ها مانند نت آرام برای امنیت بیشتر این پورت را تغییر می دهند. مانند : yourdomain:2222 . پس از ورود به دایرکت ادمین از قسمت E-mail Management روی گزینه E-Mail Accounts کلیک کنید تا در این صفحه لیست ایمیل های ساخته شده در دایرکت ادمین را مشاهده نمایید.

ورود به بخش Email Account از قسمت E-mail Management

در این صفحه شما علاوه بر مشاهده لیست ایمیل های از قبل ساخته شده امکان تغییر رمز ، تغییر حداکثر فضا ایمیل را نیز دارید و در همین صفحه نیز می توانید outlook setting را نیز دریافت کنید. برای ساخت یک ایمیل جدید روی Create mail account کلیک نمایید.

روی گزینه Create Email Account کلیک کنید

حالا مانند تصویر زیر عمل کنید

- در بخش Username نام کاربری ایمیل مورد نظر خود را وارد نمایید. اگر می‌خواهید آدرس ایمیلی بصورت این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید داشته باشید، می بایست عبارت admin را در این بخش وارد نمایید.

- در بخش Enter Password رمز مورد نظر خود را وارد نموده و در بخش Re-Enter Password مجدداً تکرار نمایید. (همواره بهتر است کلمه عبور شما ترکیبی از اعداد و حروف کوچک بزرگ باشد. گزینه Random یک پسورد با امنیت بالا برای شما می‌سازد و سر آخر به شما اعلام می‌کند)

- در صورتی که می‌خواهید اکانت ایمیل شما حجم مشخصی داشته باشد، این حجم را در بخش Email Quota بر حسب مگابایت وارد کنید. (با وارد نمودن عدد صفر، ایمیل مربوطه می‌تواند از کل حجم هاست شما استفاده کند)

ساخت ایمیل جدید


- بر روی Create کلیک کنید تا اکانت شما ایجاد شده و اطلاعات آن همانند شکل زیر به نمایش در آید

اطلاعات پس از ساخت ایمیل

نحوه چک کردن ایمیل ایجاد شده در دایرکت ادمین :

پس از اتمام مراحل ساخت ایمیل , برای وارد شدن به حساب ایمیل خود مانند تصویر زیر وارد آدرس  youdomain.com/webmail شوید تا صفحه Roundcube باز شود و با اطلاعات اختصاصی خود لاگین کنید و وارد ایمیل خود شوید.

صفحه ورود به Roundcube

محیط ایمیل