آژانس زمرد گشت با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه گردشگری و توریست، ارائه‌دهنده خدمات برتر مسافرتی و گردشگری نظیر خرید بلیط هواپیما در کشور است.


خدمات رزرو و خرید بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین و تحویل آنی بلیط، خدمات صدور ویزا کشورها به‌صورت آنلاین و فوری، رزرو آنلاین هتل‌های خارجی و داخلی، معرفی و رزرو تورهای داخلی و خارجی (به همراه بهترین تورهای لحظه آخری: تور دبی، تور ترکیه و...) و همچنین خدمات خرید آنلاین بلیط قطار و بلیط اتوبوس از جمله خدمات برتر زمرد گشت است. 

وب‌سایت زمرد گشت سرویس خدماتی باسابقه‌ای است که در زمینه‌ی رزرو آنلاین بلیط هواپیما، تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، هتل‌های خارجی، بلیط قطار، اتوبوس و بیمه مسافرتی و‌... فعالیت دارد و با اولویت قرار دادن رضایت مشتری و همچنین تنوع و کیفیت بالا در خدمات ارائه‌شده، سعی به ارائه‌ی خدمات به بهترین شکل ممکن را دارد. در صورتی که اهل سفر هستید وب‌سایت زمرد گشت می‌تواند یکی از اولین گزینه‌ها برای انجام امور شما باشد. این تیم با تقویت گروه پشتیبانی خود، به‌صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان است تا تمامی نیازهای آن‌ها را برطرف کند. کافی است با خرید بلیط از این سرویس، به لیست مشتریان وب‌سایت زمرد گشت اضافه شوید تا پس از آن، تیم فنی و خدماتی این سرویس به‌طور تمام وقت در کنار شما باشند. 

زمانی که صحبت از ارائه‌ی آنلاین خدمات می‌شود، اهمیت اینترفیس و ظاهر مدرن و در عین حال گویای رابط کاربری آن سرویس بیش از پیش خودنمایی می‌کند. خوشبختانه وب‌سایت زمرد گشت در این زمینه نیز خوب عمل کرده است و با ارائه‌ی یک قالب و ظاهر زیبا و در عین حال گویا برای تمام اقشار، این مرحله را با نمره‌ی قبولی پشت سر گذاشته است. شما در همان اولین ورود به سایت این سرویس، می‌توانید به‌سادگی به تمام بخش‌ها و امکانات سایت دسترسی داشته باشید و هدف خود را، ساده و سریع به انجام برسانید.

 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، خدمات وب‌سایت زمرد گشت در چند بخش دسته‌بندی شده‌اند. بلیط هواپیما، تورهای سفر و رزرو هتل از خدمات اصلی این سایت هستند که می‌توانید با مراجعه به هر بخش، تنها با چند کلیک امور مورد نظر خود را به انجام برسانید. با ورود به این ۳ بخش شما باید اطلاعات مد نظر خود را وارد کنید تا نتایج مناسب برای شما نمایش داده شوند. برای مثال با ورود به صفحه‌ی بلیط هواپیما، اطلاعاتی مانند مبدأ، مقصد، زمان رفت و برگشت، تعداد مسافران و کلاس پرواز از شما پرسیده خواهند شد تا با توجه به آن‌ها، مناسب‌ترین پیشنهاد به شما نمایش داده شود. در این صفحه اطلاعات تکمیلی جالبی نیز برای سفر به شما گوشزد خواهد شد. برای مثال، توصیه به‌همراه داشتن مدارک یا نمایش میزان بار مجاز از مواردی هستند که در این بخش به شما اطلاع داده خواهند شد تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید.

زمردگشت

نکته‌ی جالب دیگری که در این سایت وجود دارد و البته فعلا در حال تکمیل شدن است، ارائه‌ی مطالب آموزشی در رابطه با گردشگری است. در این بخش شما با بهترین و محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی آشنا خواهید شد تا بتوانید تورهای مسافرتی خود را با آگاهی بیشتری انتخاب کنید. اگر مقصد خاصی مد نظر ندارید و تنها به قصد تفریح از شهر یا کشور خارج می‌شوید، می‌توانید با استفاده از این بخش و آشنایی با جاذبه‌های گردشگری، مقصد خود را انتخاب کنید.

تلگرام

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.