چگونه می‌توانیم از فضای ذخیره‌سازی باقیمانده موجود روی ساعت هوشمند خود مطلع شویم؟ با راه‌اندازی اپلیکیشن اندروید ور، حافظه ساعت هوشمند خود را مدیریت کنید.


ساعت‌های هوشمند لزوما شبیه به گوشی هوشمند نیستند، آن‌ها بیشتر یک ابزار کمکی هستند و به عبارتی در نقش مکمل یا تکمیل‌کننده ظاهر می‌شوند، بنابراین اغلب اوقات نمی‌توانید مجموعه‌ای از موارد (اپلیکیشن‌ها و ...) را به‌طور مستقیم روی ساعت هوشمند خود نصب کنید. البته در اندروید ور ۲ این امکان وجود دارد. با وجود این مشکلات شما می‌توانید مستقل از گوشی، روی ساعت خود موسیقی ذخیره کنید. کافی‌ است که از میزان فضای ذخیره‌سازی آزاد موجود روی ساعت اندروید خود مطلع باشید. در زومیت چگونگی آن را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 گام مهم: اپلیکیشن اندروید ور را روی گوشی خود را نصب و سپس آن را اجرا کنید، در صفحه مشاهده‌شده، آیکون چرخ‌دنده کوچک را در گوشه سمت راست لمس کنید.

ساعت هوشمند اندرویدی

در صفحه زیر، گزینه‌ای که نام ساعت اندروید متصل به گوشی شما را نشان می‌دهد لمس کنید.

ساعت هوشمند اندرویدی

تعدادی گزینه در این صفحه وجود دارند؛ اما شما گزینه فضای ذخیره‌سازی (Watch Storage) را جستجو کنید و بعد از مشاهده، روی آن ضربه بزنید.

ساعت هوشمند اندرویدی

این صفحه میزان حافظه در دسترس و فضای گرفته‌شده توسط هر اپلیکیشن‌ نصب‌شده را به نمایش می‌گذارد. اغلب ساعت‌های اندروید دارای حافظه ۴ گیگابایتی هستند که بخشی از این فضا به سیستم خود ساعت اختصاص می‌یابد.

ساعت هوشمند اندرویدی

در این صفحه می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با نگهداری یا حذف برنامه‌ها مدیریت کنید.

خوشحال می‌شویم نظر شما را در مورد ساعت هوشمند بدانیم.


 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.