شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید از آیپد خود رمز عبور ذخیره شده را بازیابی کنید. در ادامه با زومیت همراه باشید تا بازیابی پسورد را آموزش دهیم.


اگر از علاقه‌مندان و دارندگان آیپد هستید، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پسورد ایمیل یا یکی از شبکه‌های اجتماعی‌ یا سایتی را فراموش کرده و جایی هم آن را یادداشت نکرده باشید تا به آن رجوع کنید، برای یافتن پسوردهای ذخیره شده در محیط آی او اس آیپد می‌توانید به مرورگر سافاری‌ مراجعه کنید. با زومیت همراه باشید تا روش آن را به شما آموزش دهیم.

برای بازیافت پسورد برنامه‌ها و سایت‌هایی که ذخیره کرده‌اید، باید به تنظیمات تبلت اپل خود بروید، گزینه Safari را انتخاب و سپس Passwords را لمس کنید، در اینجا اگر قبلا برای آیپد خود پسوردی انتخاب کرده‌اید، از شما خواسته می‌شود آن را وارد کنید، پس از وارد کردن پسورد، در صفحه‌ بعدی می‌توانید نام کاربری و پسوردهای برنامه‌ها و سایت‌هایی را که ذخیره کرده‌اید، مشاهده کنید. اگر مایل به ویرایش این لیست هستید، کلمه Edit را در بالای سمت راست صفحه انتخاب کنید و هرکدام را که نمی‌خواهید، تیک بزنید و در بالای صفحه سمت چپ گزینه delete را لمس کنید تا پاک شود. اگر خواستید به این لیست چیزی اضافه کنید، در انتهای این فهرست روی گزینه Add Password ضربه بزنید و نام وب‌سایت، نام کاربری و پسوردی را که می‌خواهید، اضافه و در آخر Done را انتخاب کنید.

آیپد

به این ترتیب با این قابلیت می‌توانید در آیپد، پسوردهای خود را بازیافت کنید و حتی لازم نیست آن‌ها را در جایی بنویسید یا حفظ کنید، تنها اگر پسوردی برای ورود به آیپدتان انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید پسورد شما در جای امنی ذخیره شده است و کس دیگری به آن دسترسی نخواهد داشت.


 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.