CIW معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ارایه دهنده مدارک طراحی وب و موبایل در دنیا است.


شرکت‌های بزرگ دنیا همواره داشتن مدارک CIW را به عنوان یک مزیت قابل توجه در شرایط استخدام خود قرار می‌دهند. برخی از مدارک این موسسه مانند Advanced html5&CSS specialist  ،CIW Web Design Specialist و ... همواره به دلیل قرار گیری در لیست‌های پر تقاضاترین مشاغل دنیا، بسیار پر مخاطب هستند. در سال ۲۰۱۶، CIW دو مدرک بسیار ارزنده User Interface و Data analyst را معرفی کرد که هر دو این مدارک در صدر لیست مشاغل بسیار پر تقاضای دنیا که توسط لینکدین منتشر می‌شود، قرار دارند. 

دفتر ایران CIW (موسسه آموزش عالی آزاد ارژنگ) با همراهی برخی نمایندگان رسمی این سازمان در ایران شرایط ویژه‌ای را جهت اخذ مدارک بین المللی CIW در شهرهای مختلف ایران در نظر گرفته است.

متقاضیان می‌توانند صرفا" از طریق این لینک اقدام به ثبت نام کنند.

از شرایط ویژه این کمپین تنها تا شب یلدا می‌توانید بهره‌مند شوید و بعد از آن، خرید جزوات مطالعه شخصی (Self-Study)، جزوات معمولی به همراه آزمون بین المللی همانند قبل خواهد بود.

کلیه مدارک آزمونها در این کمپین قابل خریداری هستند و در صورتی‌که تعداد درخواست‌های شهرهایی که در این لیست قرار ندارند، بیش از ۱۵ آزمون باشد، موسسه ارژنگ راسا" به صورت متمرکز در آن شهر اقدام به برگزاری آزمون خواهد کرد.

نمایندگانی که در این کمپین مشارکت کرده‌اند شامل:

تهران و مشهد: دفتر ایران CIW (ارژنگ)

اهواز: موسسه پانیذ (آقای ساعدی نیا)

تبریز و استان‌های همجوار: دپارتمان وب مجتمع فنی تهران شعبه تبریز (تیم CIW تبریز )

اصفهان: شرکت متاکو

شیراز: سازمان مدیریت صنعتی شیراز

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.