پس از نزدیک به یک سال و نه ماه که از آغاز فعالیت وب‌سایت زومجی می‌گذرد، امروز چهارم مرداد ۱۳۹۵، نرم‌افزار وب‌سایت ما بروزرسانی شد.


آذر ماه سال ۱۳۹۳ بود که زومجی متولد شد. در آن زمان تصمیم گرفتیم که وب‌سایت را با نرم‌افزار وردپرس بسازیم. پس از نزدیک به یک سال و نه ماه که از تولد زومجی می‌گذرد، امروز یعنی چهارم مرداد ۱۳۹۵، روز بزرگی برای ما و کاربران عزیزمان است. زیرا امروز بالاخره به صورت کامل نرم‌افزار زومجی تغییر پیدا کرد. 

نرم‌افزار جدید زومجی، توسط شرکت آویژه از ابتدا به صورت اختصاصی برای ما نوشته و ساخته شده است. وب‌سایت جدید ما، حاصل ماه‌ها تلاش و زحمت بی‌وقفه تعدادی از خبره‌ترین افراد در زمینه برنامه‌نویسی و طراحی وب به علاوه زحمات بسیار زیاد همه اعضای تحریریه زومجی است.

علاوه بر سیستم کاملا جدید مدیریت محتوا، سعی شده تا در قالب جدید، تمامی مطالب مهم و خواندنی دنیای سرگرمی در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین زحمت در اختیار شما قرار بگیرد. طراحی جدید وب‌سایت، حاصل تلاش‌ها و جلسات بسیار زیاد تمام اعضای زومجی بوده و بنابراین سعی شده که تمامی مطالب جالب و خواندنی وب‌سایت، به راحتی در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد. یکی از مهم‌ترین تغییرات وب‌سایت، مجزا شدن بخش‌های مربوط به اخبار بازی، مقالات سینمایی، بررسی‌ها و غیره است تا کسانی که به بخش خاصی علاقه دارند، به راحتی بتوانند به بخش دلخواه خود وارد شوند. علاوه بر تمامی تغییرات بالا، شما می‌توانید در باکس جدید ویدیو زومجی، آخرین ویدیوهای اختصاصی زومجی، جدیدترین تریلرهای بازی، تریلرهای فیلم و سینما را تنها با یک کلیک مشاهده کنید. 

ما در زومجی، با طراحی قالب جدید وب‌سایت، بسیاری از نظرات شما کاربران عزیز را مطالعه کردیم و تا جایی که برایمان مقدور بود، آنها را پیاده‌سازی کردیم. همچنین بخش نظرات زومجی، به صورت کامل از ابتدا نوشته شده است و از این پس، کامنت گذاشتن برای شما عزیزان، بسیار راحت شده است.

بدون شک، در حال حاضر، نرم‌افزار جدید ما مشکلات ریز و درشتی دارد که به زودی و با کمک شما کاربران عزیز سعی در رفع تمام آنها داریم. پس ما را از نظرات ارزشمند خود بهره‌مند کنید و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. 

در آخر نیز باید به این نکته اشاره بکنیم که برخی از ویژگی‌های جدید وب‌سایت، در روزهای آتی فعال می‌شوند. همچنین اگر صفحه اطلاعات خود، آواتار خود را ندیدید، یکبار دیگر عکس آواتار خود را آپلود فرمایید. 


 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.