آکادمی لرن فایلز بستری آنلاین برای آموزش‌های برنامه نویسی، طراحی وب، سئو، آموزش برنامه نویسی اندروید و ios، گرافیک، بازی سازی، امنیت، و .... است.


آکادمی لرن فایلز در زمینه آموزش‌های برنامه نویسی، طراحی وب، سئو، آموزش برنامه نویسی اندروید و ios، گرافیک، بازی سازی و...به یک مرجع تبدیل شده است.

تئوری‌ها در فیلم های آموزشی ما جایی ندارند. اگر هنوز هم با وبسایت ما آشنا نشده‌اید مشاهده این مطلب به شما توصیه می‌شود.

این وبسایت نظرات کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و به گفته کاربران کیفیت ویدئوهای آموزشی و همچنین پشتیبانی عالی باعث شده تا لرن فایلز از اقبال عمومی بیشتری نسبت به سایر وب‌سایت‌ها بهره‌مند شود.

آکادمی لرن فایلز همزمان با فصل پاییز طرح تونل تخفیف پاییزه خود را فعال کرده تا دانشجویان و دانش آموزان بتوانند از دوره‌های آموزشی وب‌سایت لرن فایلز برای تکمیل سرفصل‌های آموزشی خود استفاده کنند.

این طرح تخفیف فقط ۳ بار در سال فعال می‌شود پس فرصت را از دست ندهید و این طرح تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید تا افراد بیشتری از این طرح بهره مند شوند.

لرن فایلز

کاربران با شرکت در این طرح تخفیفی از ۵۰ درصد ویژه پکیج‌های کلی و ۴۰ درصد تخفیف خریدهای دانلودی و همچنین ۳۰ درصد تخفیف خریدهای پستی بهره‌مند می‌شوند. جزئیات تخفیف را در وبسایت لرن فایلز مشاهده کنید.

آکادمی لرن فایلز دارای بیش از ۳۰۰۰ ویدئو آموزشی در زمینه‌های طراحی وب ، برنامه نویسی موبایل، امنیت، بازی سازی و ... است. شما می‌توانید علاوه بر استفاده از آموزش‌های غیر رایگان از ساعت‌ها ویدئو آموزشی رایگان در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شوید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.