چندی پیش مایکروسافت از برنامه‌اش برای تغییر رابط کاربری نسخه تحت وب اسکای‌درایو خبر داده بود و حالا این غول نرم‌افزاری رسما از طراحی جدید سرویس ابری خود پرده‌برداری کرده است. علاوه بر این مایکروسافت اعلام نمود که یکپارچگی با سیستم‌عامل ویندوز و OS X بهبود یافته و نرم‌افزار اندروید نیز در هفته‌های آینده عرضه خواهد شد.


رابط کاربری SkyDrive.com نیز شبیه Outlook.com و ویندوز ۸ شده است. سیستم‌جستجوی آن نیز ارتقاء یافته و نحوه کارکرد آن شبیه نسخه رومیزی اسکای‌درایو شده است. در نوار ابزار، عملکردهایی که بیشتر استفاده شده‌اند، قرار گرفته‌اند و انتخاب همزمان چند فایل و استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن آنها نیز بهبود یافته است.

اسکای درایو از نظر همگام سازی با کامپیوترهای ویندوزی و مک‌ها نیز بهبود یافته و تصاویر با سرعت بیشتری بین ابزارهای مختلف همگام می‌شوند. نسخه جدید نرم‌افزار مخصوص کامپیوترهای رومیزی در همین هفته منتشر خواهد شد.

خبر خوشحال کننده برای کاربران اندروید نیز این است که نرم‌افزار SkyDrive به زودی و در هفته‌های آتی عرضه خواهد شد.

0361

مایکروسافت اعلام کرده که نسخه اندروید اسکای درایو کاملا شبیه نسخه ویندوز فون و iOS خواهد بود. کاربران براحتی می‌توانند از طریق این نرم‌افزار فایل‌های مورد نظر خود را برروی فضای ابری آپلود نموده و یا به فایل‌های موجود دسترسی داشته باشند.


 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.