شرکت طراحی وب سایت زفره مدیا بر اساس نیاز بازار طراحی سایت ایران، وب سایت‌های پیشرفته ای را با بکار گیری جدیدترین تکنولوژی‌های طراحی و برنامه نویسی، اجرا کرده است. این بدان معناست که طراحی سایت، همراه با نرم افزارهای زفره مدیا مکمل بسیار قدرتمندی برای ایجاد یک وب سایت خواهد بود. طراحی وب سایت در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات بسیار شده است و این تغییرات باعث شده‌اند که زفره مدیا محصولات خود را در زمان بندی های مختلف بروزرسانی نماید.


برای جدی بودن نیازی به اخم کردن نیست، این جمله ای است از مدیر شرکت زفره مدیا، سید رضا موحدی در ارتباط با نگاه زفره مدیا به برخورد حرفه‌ای با مشتریان بیان کرده است. شرکت زفره مدیا از سال ۲۰۰۷ میلادی مشغول به کار می باشد، عمده فعالیت این شرکت طراحی وب سایت است. از جمله پروژ‌های انجام شده توسط زفره مدیا می‌توان به ولوو، آواگستر، فیش و اپل تهران اشاره کرد.

در پروژه‌های به سرانجام رسیده زفره مدیا می‌توان چند نکته متمایز را مشاهده کرد: گرافیک چشم نواز، تکنولوژی بروز و در کل متفاوت بودن که شاید بتوان به عنوان یکی از نمونه‌های موفق ایرانی و قابل رقابت با شرکت‌های طراحی وب سایت بین المللی همچون هپی کاگ و ویجت از آن نام برد.

تجربه کاربری و طراحی برای هدف از نکته هایی است که می توان در بین کارهای زفره مشاهده نمود، از آن جایی که طراحی گرافیک وب سایت بایستی برای برقراری ارتباط با مخاطب انجام شود این اصل در تمام طراح های زفره در نظر گرفته شده است.

شاید بتوان وب سایت زفره مدیا را جز معدود وب سایت‌هایی دانست که برای بهینه سازی وب سایت و رسیدن به رتبه مناسب در گوگل، گرافیک را فدای سئو ننموده‌اند، زمانی که شما طراحی وب سایت یا طراحی وب را جستجو می‌کنید می‌توانید این وب سایت را در صفحه نخست گوگل مشاهده نمایید. گرافیک قدرتمند نیز باید در راستای فروش بالا در نظر گرفته شود و به تنهایی بی‌معنی و مضر خواهد بود.

برخی از کارهای این شرکت از وب سایتهای مطرحی چون: CSS Mania, Coolhomepages WebDesign جوایز افتخاری دریافت نموده‌اند که این نشان از کیفیت جهانی طراحان ایرانی است.

طراحان وب ایران نیز اگر به اصولی همچون تجربه کاربری، تعامل پذیری، پایه و اساس گرافیک مسلط شوند، رسیدن به بازار بین المللی و رقابت با طراحان وب خارجی دست یافتنی خواهد بود کما این‌که طراحان وب زفره مدیا به این مهم دست یافته‌اند و سطح طراحی وب ایران را به سطح قابل قبول در مقایسه با نمونه های خارجی رسانده اند.

پایان آگهی تبلیغاتی.

رپورتاژ آگهی زفره مدیا لینک مطلب

 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.