استفاده از اینترنت و گجت‌ها بدون بهره از وب سایت‌های کاربردی و برنامه‌های بدردبخور آن لطفی ندارد به همین خاطر است که نمی‌توان لزوم و ضرورت بهره از چنین امکاناتی را انکار کرد. از این رو، در این مطلب تعدادی از تازه‌ترین ابزارهای کاربردی وب را برای شما گردآوری کرد‌ه‌ایم؛ باشد که همچون همیشه با زومیت همراه باشید.


در مدرسه نحوه‌ی نوشتن به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود، این موضوع به طور کامل‌تری در دبیرستان یا دانشگاه با آموزش تکنیک «طوفان فکری» یا همان Brain Storm توسعه می‌یابد. این روش‌ها نقش بسزایی در افزایش درک مفاهیم و موضوعات از سوی شخص داشته و به وی در آموزش نیز کمک شایان توجهی می‌کند. وب سایت Wiki Brains ابزاری برای ساخت موارد آموزشی مورد استفاده در خانه یا کلاس درس و بهره از امکانات موجود در وب برای این منظور است.

یادگیری نحوه‌ی سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار کار دشواری است. موارد بسیار زیادی برای یادگیری وجود دارد، از سوی دیگر به دلیل اینکه ابزار بازی شما پول واقعی است، حساسیت موضوع دو چندان می‌شود. البته اگر بدانید که چه کاری انجام می‌دهید، پول زیادی می‌توانید از این راه کسب کنید. اما حتی افرادی که به حد کافی در این باره اطلاع دارند نیز، اقدامات تجاری‌شان در بازار سهام تضمین شده نیست. پس هر چه بیشتر درباره‌ی این بازار بدانید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت. اینجاست که سایتی نظیر Online Trading Academy به کارتان خواهد آمد؛ این پایگاه اطلاع رسانی یکی از کامل‌ترین منابع برای یادگیری پیرامون بازار سهام است.

تشخیص مشکلات موجود در شبکه نیازمند وقت و صبوری کاربر است و این روند اغلب کاری دشوار است که نیازمند روند آزمون و خطای بسیار است. اما برنامه‌ی نرم‌افزاری مناسب می‌توانند تمامی این مراحل را ساده‌تر کنند. ابزارهای تشخیص خرابی اختصاصی اغلب گران هستند اما راه گشای خوبی به شمار می‌روند. یکی از این برنامه‌ها WiFi Explorer است که به طور اختصاصی برای تشخیص ایرادات و گزارش‌هایی پیرامون مواردی که بر روی شبکه شما تأثیر نامطلوبی می‌گذارند طراحی شده است.

تمامی دوستداران موسیقی به دنبال راهی برای یافتن موسیقی‌های تازه و منحصر به فرد در گونه‌ی مورد علاقه خود هستند. وب سایت‌های گوناگونی برای این منظور به وجود آمده که اغلب به کمک روش‌های مقایسه‌ی فایل‌های صوتی، کاربران خود را راهنمایی می‌کنند؛ اما یکی از مواردی که اغلب اوقات نادیده گرفته می‌شود سبک هنری آلبوم موسیقی است. خوشبختانه وب سایت Color Hits به کاربر امکان می‌دهد با توجه به تم رنگی آلبوم‌های موسیقی موارد دلخواه را پیدا کرده و از شنیدن آن‌ها لذت ببرد.

اگر می‌خواهید ابزار اندرویدیتان را به برخی ترفندهای صوتی تجهیز نمایید Utter! را انتخاب نمایید. Utter! در حقیقت برنامه‌ای برای اجرای فرامین صوتی است. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید با یکی از دوستانتان سریعاً تماس بگیرید، یا وضعیت آب و هوای سواحل خلیج فارس در آخر هفته را بررسی کنید یا به دنبال املای صحیح کلمه‌ی قسطنطنیه هستید، کافی است Utter! را بخوانید تا فرامین شما را اجابت نماید. البته این برنامه بر خلاف Siri یا نمونه‌های مشابه آن فاقد صفحه‌ی مجزایی است ولی به خوبی حرف‌هایتان را گوش کرده و دستورات شما را مو به مو اجرا می‌کند، آفرین Utter! حرف گوش کن!


 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.