شرکت طراحی پرتو که امسال وارد یازدهمین سال فعالیتش شده است ، در شمار اولین شرکتهایی بود که به بازار تولید اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند پیوست و تقریبا با سرعت قابل توجهی مدار پیشرفت را در این بازار پیمود . این مسیر که با طراحی و برنامه نویسی اندروید آغاز شده بود پس از مدتی با خدمات برنامه نویسی iOS ادامه یافت و توانست در ارائه ی خدمات این پلتفرم نیز تقریبا جزو اولین‌ها باشد .


"طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS با کاربری استاندارد و قیمتی متناسب " این جمله ، چکیده‌ی تعریفی است که مسعود بنی مهد مدیر عامل شرکت طراحی پرتو در توضیح کارکرد این شرکت در تولید برنامه های تلفن همراه ارائه می‌دهد.

از مسعود بنی مهد در باب راهکارهای شرکت طراحی پرتو برای آینده می‌پرسیم ، از اینکه چه بینشی نسبت به آینده دارد : " ما همیشه جهت توسعه فعالیتها به دو نکته اندیشیده‌ایم ، نکته‌ی اول تاکید بر حفظ استاندارد و روز آمد بودن خدمات است . اینکه برنامه های تولیدی بتوانند با نمونه های مشابه خارجیشان رقابت کنند و در تراز استاندارد جهانی باشند ، این کاری است که همیشه کوشیده ایم چه در حوزه طراحی سایت و چه در حوزه طراحی اپلیکیشنهای اندروید و iOS آن را رعایت کنیم . چنانچه در آینده بخواهیم سراغ پلتفرم‌های دیگری هم برویم ، به یقیین همین ملاکها را در خدمات خود لحاظ خواهیم کرد " .

شرکت طراحی پرتو ، خرداد ماه سال آتی آغاز دوازدهمین سال فعالیت خود را جشن خواهد گرفت ، این شرکت تا به امروز علاوه بر صدها سایت طراحی شده ، ده‌ها اپلیکیشن را در پلتفرم‌های گوناگون وارد بازار برنامه های تلفن همراه هوشمند کرده است .

همچنین این شرکت در زمینه های دیگر خدمات آی تی همچون مقوله بهینه سازی وبسایت ( سئو ) ، مشاوره در امور برند سازی ، آموزش برنامه نویسی اندروید  و طراحی وب سایت مشغول فعالیت است .

 

مشاهده وب سایت شرکت طراحی پرتو :

www.partodesign.com

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.