از پاکت به عنوان بهترین سرویس «ذخیره برای بعد» محتوای وب یاد می‌شود. این سرویس با معرفی طراحی جدید خود اکنون برای اولین بار ریسپانسیو شده و کاربر به راحتی می‌تواند ابعاد پاکت‌ را بین صفحه نمایش موبایل تا نمایشگر دسکتاپ تغییر دهد.


نسخه تحت وب پاکت دارای یک نوار کناری است که به راحتی و تنها با یک تپ می‌تواند دسترسی شما به مقالات، ویدیو‌ها و تصاویر و همینطور تمام موارد «مورد علاقه» را فراهم کند.

با رونمایی از طراحی جدید برای نسخه تحت وب پاکت، این کمپانی افزایش ۷ میلیون دلاری سرمایه خود را خبر داده است که از طرف شرکت‌های همچون New Enterprise Associates و Sound Ventures سرمایه گذاری شده است. اکنون به صورت کلی سرمایه شرکت سازنده پاکت در حد ۱۴.۵ میلیون دلار است.

نت وینر، بنیان‌گذار پاکت، می‌گوید اغلب این پول‌های سرمایه گذاری شده در جهت استخدام‌ افراد بیشتر به کار گرفته خواهد شد. هم‌اکنون پاکت تنها با ۱۵ کارمند توانسته سرویس خود را برای بسیاری از پلتفرم‌های بزرگ در دسترس قرار دهد. نت همچنین گفته که تغییر‌های بزرگی برای پاکت در آینده‌ای نزدیک برنامه ریزی شده و در ادامه اینگونه صحبت‌های خود را درباره این موضوع تکمیل کرده است: «ما کار‌های زیادی با این تیم انجام داده‌ایم اما همه ما می‌خواهیم حرکت خودمان را سرعت دهیم.»

پاکت مدعی است که ۱۷ میلیون کاربر ثبت شده در سیستم خود دارد (بدون ذکر تعداد افراد فعال) که همه آن‌ها به صورت روزانه ۲ میلیون مورد جدید را ذخیره می‌کنند. اگر برای مطالعه مقالات موجود در وب وقت زیادی اختصاص می‌دهید، پاکت در ذخیره و نگه‌داری یا مطالعه به صورت آفلاین آن‌ها به شما کمک می‌کند.

منبع theverge

 

این مقاله برگرفته شده از سایت زومیت می باشد و آرادپرداز مسئولیتی در قبال محتوی آن ندارد.