اینستاگرام اعلام کرده است که حالا می‌خواهد الگوریتم جدید خود را برای تایم‌لاین اجرا کند و بدین ترتیب پست‌هایی که برای کاربران اهمیت بیشتری دارد، اول نمایش داده می‌شوند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، در حالی که اخبار مبنی بر تغییر چگونگی مشاهده پست‌ها توسط کاربران چیز جدیدی نیست، سرانجام این شرکت روی حرف خود ایستاده و اعلام کرده که تغییرها در حال انجام است.

ممکن است کاربران به خاطر داشته باشند که اینستاگرام اولین بار در ماه مارس اعلام کرد که برنامه‌ریزی کرده تا پست‌ها را بر مبنای آنچه که برای کاربران بیشتر اهمیت دارد، به جای ترتیب تاریخی کنونی نمایش دهد.

این موضوع واکنش‌هایی جدی را در پی داشت، در حالی که بسیاری نگران بودند که پست‌هایشان توسط تصاویر و فیلم‌های افرادی که کاربران به طور منظم با آنها تعامل دارد، پنهان شود.

اگرچه ممکن است بسیاری از افراد از تغییرات نیوزفیدی فیس‌بوک راضی نباشند (البته فیس‌بوک صاحب اینستاگرام است و این تغییرات محکوم به انجام شدن بودند) این شرکت گفت که افراد ۷۰ درصد مطالب خود را به دلیل تعداد زیاد پست‌های به اشتراک گذاشته‌شده در این پلتفرم روبه‌رشد از دست می‌دادند و استفاده از نیوزفیدی بر مبنای الگوریتم خاص تنها راه برای تعیین مشاهده مطالب به شمار می‌رود.

اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است: با این ترتیب جدید، شما ویدیوی گروه مورد علاقه خود پس از کنسرت را از دست نخواهید داد، حتی اگر در آن طرف دنیا و ناحیه زمانی متفاوتی رخ داده باشد. همچنین مهم نیست که چه تعداد حساب کاربری را دنبال کنید، شما می‌توانید آخرین پست‌های بهترین دوستانتان را ببینید.