Audio/Video Converterاپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که توسط آن می‌توانید فایل‌های صوتی و ویدیویی خود را تغییر فرمت دهید.

فرمت فایل های صوتی

به لطف گوشی‌های هوشمند امروزه شاهد انجام بسیاری از امور که پیش از این تنها در رایانه‌ها امکان‌پذیر بودند در تلفن‌های همراه هستیم. برای مثال در گذشته‌ای نه چندان دور ویرایش تصاویر یا ساخت عکس‌نوشته تنها توسط نرم‌افزارهای کامپیوتری مانند فتوشاپ امکان‌پذیر بود اما اکنون شاهد آن هستیم که صدها اپلیکیشن ساده و کم‌حجم قادر به انجام همان امور در گوشی‌های هوشمند هستند. یکی از تخصصی‌ترین امکاناتی که شاید فکرش را هم نمی‌کردیم روزی موبایل‌ها قادر به انجام آن باشند تبدیل فرمت ویدیوها یا فایل‌های صوتی است.

برای مثال شما می‌توانید ویدیویی که فرمت Mkv دارد را به Mp4 یا فایل صوتی Wav را به Mp3 تبدیل کنید که امری بسیار شگفت‌انگیز و کاربردی محسوب می‌شود. Audio/Video Converter اپلیکیشنی بی‌نقص و پیشرو در این زمینه است که می‌تواند تبدیل فرمت ویدیو و صوت را با امکانات گسترده و حرفه‌ای در اختیار شما بگذارد.

فرمت فایل های صوتی

امکاناتی که در این برنامه وجود دارد بدون هیچ اغراقی بی‌نظیر است. شما علاوه بر آنکه می‌توانید فرمت ویدیوها را تغییر دهید قادر به مدیریت جزییات بسیاری نیز خواهید بود. برای مثال شما می‌توانید کنترل کاملی روی Bitrate, FPS یا Res ویدیوی خروجی داشته باشید تا هرطور‌ که مایل بودید ویدیوی خود را ویرایش کنید. توسط ابزار StartTime و EndTime نیز می‌توانید عملیات مورد نظر خود را تنها روی بخشی از ویدیو اعمال کنید. این ویژگی می‌تواند برای بریدن بخشی از یک ویدیو و ارسال آن در شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده شود که گاهی اوقات می‌تواند کاربران را از ارسال نسخه‌ی کامل ویدیو و مصرف غیرضروری ترافیک بی‌نیاز کند. اگر از آهنگ یک موزیک‌ویدیو نیز خوشتان آمده می‌توانید به سادگی آن را به Mp3 تبدیل کنید. فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی شده توسط این برنامه عبارتند از: asf, avi, divx, flv, m2v, m4v, mjpeg, mkv, mov, mpg, ogg, ogv, rm, rmvb, webm, wmv, dv4