تصاویر جدید لو رفته از موبایل Moto Z شرکت موتورولا به همراه قاب های قابل تعویض آن

اپل -شرکت موتورولا

هنوز معنای این موضوع برای کسی روشن نیست اما سونی استفاده از نام اکسپریا Z برای تازه ترین موبایل های هوشمند خود را متوقف کرده و در عوض به استفاده از نام اکسپریا X روی آورده است. از طرف دیگر شرکت موتورولا نیز استفاده از نام موتو X را متوقف کرده و جدید ترین موبایل تولیدی خود را موتو Z نامیده است. این موضوع به طور قطع تصادف عجیبی است.

اما حالا که صحبت از موتو Z شد، بد نیست توجه شما را به جدیدترین تصاویری جلب کنیم که از این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است. عکس های یاد شده یک بار دیگر بر لنز بزرگی که در تصاویر قبلی در پشت موتو Z شاهدش بوده ایم صحه می گذارند.

اپل -شرکت موتورولا

در این تصویر نیز به همراه چند تصویر دیگر، تعدادی قاب پشتی قابل تعویض به نام StyleMods دیده می شود. این قاب ها را می توان به راحتی با قاب پشتی کارخانه ای تعویض کرد و ظاهر تازه ای به موبایل موتو Z خود بخشید. مواد به کار گرفته شده در این قاب ها چرم، لاستیک، و چوب را شامل می شود.

انتظار می رود موتورولا نیز امسال با ارائه ی MotoMods به جمع تولید کنندگان موبایل های ماژولار بپیوندد. MotoMods با اتصال به پورت ۱۶ سوزنی انتهای موتو Z، بر خلاف StyleMods کاربرد های تازه ای به موبایل مذکور می بخشند. یکی از ماژول های MotoMods با اضافه کردن یک دکمه ی اختصاصی برای شاتر، پوشش لنز، و احتمالاً زوم اپتیکال، موبایل موتو Z شما را به یک دوربین عکاسی بدل می کند.

اپل -شرکت موتورولا

تصور بر این است که موتو Z از نمایشگر AMOLED مجهز به فناوری shattershield بهره بگیرد؛ همان فناوری مورد استفاده در DROID Turbo 2 موتورولا که نمایشگر آن را در برابر شکستن مقاوم می کرد. البته همه ی اینها را در روز نهم ژوئن خواهیم فهمید؛ انتظار می رود موتورولا در این تاریخ از تلفن هوشمند موتو Z و تمام لوازم جانبی آن رونمایی کند.