گرندتور

برنامه تلویزیونی جدید جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند، مجریان اسبق تاپ‌گیر، در اولین ایستگاه خود در آفریقای جنوبی فیلمبرداری خواهد شد. این موضوع توسط اکانت رسمی گرند تور در توئیتر منتشر شد.

بی‌بی‌سی هفته‌ی گذشته اولین قسمت مستند خودرویی خود را بدون حضور سه مجری محبوب آن، پخش کرد. سری جدید تاپ‌گیر با حضور کریس ایوانس و مت لبلانک به عنوان مجری، نکته‌ی جذابی را در پی نداشت و عموم بینندگان آن را قدمی منفی دانستند. ظاهرا نقش کلارکسون، می و هموند در محبوبیت تاپ‌گیر بیش از میزانی بود که تهیه کنندگان در نظر داشتند.

حال پس از نمایش ضعیف تاپ‌گیر تمامی نگاه‌ها به سمت گرند تور، برنامه‌ی جدید خودرویی جرمی کلارکسون، ریشچارد هموند و جیمز می دوخته شده است که در پاییز امسال از طریق آمازون پرایم پخش خواهد شد. همانطور که از نام این برنامه مشخص است، این برنامه در مناطق مختلفی ضبط خواهد شد و مجریان آن نیز به طور مداوم در سفر خواهند بود تا به بررسی انواع خودرو را در بهترین جاده‌های جهان بپردازند.

گرندتور

تا کنون اخبار و شایعاتی مختلفی در خصوص گرند تور منتشر شده است اما اکنون اکانت رسمی این برنامه در توئیتر، اولین مقصد کلارکسون، می و هموند را مشخص کرد. اولین ایستگاه گرند تور، شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی خواهد بود. اما هنوز جزئیاتی در خصوص خودروها و نحوه‌ی آزمایش آن‌‌ها منتشر نشده است.

قطعا تمامی علاقه‌مندان به خودرو مشتاقانه در انتظار گرند‌ تور خواهند بود تا مجددا مجریان محبوب خود را ببینند. کلارکسون، می و هموند به خوبی نشان دادند که در کنار برنامه‌ریزی خوب بی‌بی‌سی، اجرای بی‌نظیر آن‌ها باعث شده بود تا تاپ‌گیر به پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی جهان تبدیل شود.