وان پلاس 3

از جمله‌ی گوشی‌های هوشمندی که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده راهی بازار شود، وان پلاس ۳ است. کمپانی چینی وان پلاس نیز با انتشار تیزرهای ویدیویی و تصاویر سعی می‌کند تا موج تبلیغاتی وان پلاس ۳ را بیش از پیش بلندتر کند.

وان پلاس ۳ را باید یکی از گوشی‌های هوشمندی خواند که بسیاری از علاقمندان در انتظار رونمایی از آن هستند. وان پلاس ۳ را باید از جمله‌ محصولاتی دانست که موج تبلیغاتی گسترده‌ای از سوی تولیدکننده پیرامون آن ایجاد شده است، چراکه کمپانی چینی در کنار افشای تصاویر رندر شده، مشخصات فنی و تیزرهای ویدیویی، خود سعی دارد تا وان پلاس ۳ را بیش از پیش بشناساند. وان‌پلاس اعلام کرده که در روز ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) سال جاری میلادی طی مراسمی به معرفی نسل جدید گوشی‌هوشمند خود خواهد پرداخت، از این‌رو طرفداران این کمپانی در بسیار هیجان زده هستند. ساعاتی پیش تصاویری منتسب به وان پلاس ۳ منتشر شده که جزئیات بیشتری از این محصول را نشان می‌دهد.

وان پلاس

با نگاهی به تصاویر جدید وان پلاس ۳، می‌توان تشابهاتی را با گوشی‌هوشمند نمایش داده شده در رندرهای منتشر شده دید.

وان پلاس

از جمله‌ی مشخصات فنی وان پلاس ۳ می‌توان به بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پشتیبانی از NFC، اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. ضمنا این گوشی هوشمند از وجود باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد. یکی از مواردی که در مورد این گوشی باید به آن اشاره کنیم، پیش فروش ۱۰۰۰ دستگاه از این گوشی در ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) سال جاری میلادی با قیمت ۴۵۵ دلار است. قیمت اصلی وان پلاس ۳ در روز معرفی این گوشی هوشمند مشخص خواهد شد.