ساندرا از محصولات گوگل استفاده نمیکند

تصور کنید رئیس شرکت گوگل هستید. شرکتی که محصولات فناوری بسیار جذابی را تولید کرده است. شاید فکر کنید در این شرایط همیشه اولین نفری هستید که از محصولات و دستگاه‌های جدید استفاده می‌کنید. اما ساندار پیچای این گونه نیست و ظاهرا وی در خانه خود از محصولات گوگل چندان استفاده نمی‌کند.

ممکن است فکر کنید کسی مثل مدیرعامل گوگل تمامی گجت‌هایی که این کمپانی تولید کرده را در محل کار و خانه خود مورد استفاده قرار می‌دهد اما واقعیت کاملا عکس این تفکر است.

خبرنگار وب‌سایت ورج در مصاحبه‌ای که در Code Conference با ساندار پیچای داشته، در مورد برنامه روتین و روزانه وی با استفاده از بلندگوی هوشمند Google Home سوال پرسیده است. پیچای نیز در پاسخ اعلام کرده که تا کنون از این دستگاه در خانه خود استفاده نکرده است. مدیرعامل گوگل در ادامه می‌گوید این نمونه‌های اولیه را در محل کار نگه‌داری می‌کنم و سعی دارم که تکنولوژی‌های بکار گرفته شده در خانه حتی‌الامکان ساده باشند. وی در پاسخ به این سوال که کدام ویژگی دستیار شخصی، مورد علاقه اوست، این گونه پاسخ داده که برخی مواقع با خود می‌گویم این دستیار واقعا منظور من را متوجه می‌شود. این ویژگی بسیار خوبی برای تمامی افرادی است که در این زمینه فعال هستند.

همچنین به نظر نمی‌رسد پیچای به عنوان یک شخص جذاب در دره سیلیکون به شهرت رسیده باشد، بلکه این شهرت را می‌توان بیشتر به دلیل دید بلند و خوش‌بینی مداوم وی در سبک رهبری‌اش دانست.