اپل آیفون ۸

اپل آیفون 8

اپل در سال جاری با یک مشکل جدی روبه‌رو خواهد شد. با تمام پیش‌بینی‌هایی که در مورد آیفون در سال

۲۰۱۷ شده است، این کمپانی چه تصمیمی برای فروش آیفون ۷ خواهد داشت؟! 

بر اساس اعلام تحلیلگر معروف آقای Ming-Chi Kuo، آیفون ۷ نمی‌تواند ویژگی شگفت انگیزی داشته باشد و نباید انتظار زیادی از آن داشت. در سال ۲۰۱۷، اپل و طرفداران این برند، جشن ۱۰ سالگی آیفون را خواهند گرفت و به همین دلیل، احتمالا شاهد انقلابی در زمینه طراحی و ویژگی‌های آیفون خواهیم بود.

پیش‌بینی می‌شود که این محصول در سال ۲۰۱۷ از صفحه نمایش OLED خمیده و طراحی بدون حاشیه بهره گیرد. علاوه بر این احتمال حذف دکمه هوم نیز وجود دارد. این دکمه به همراه سنسور اثر انگشت پیش‌بینی می‌شود که در داخل صفحه نمایش جای گیرند. Nikkei که یکی از بررسی کنندگان محصولات به حساب می‌آید، گزارش داده است که آیفون ۸ (به جای آیفون ۷S) که در سال ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود، از پردازنده پیشرفته‌ای بهره خواهد برد که قابلیت تولید لرزش بر روی صفحه نمایش را داراست. این موضوع، می‌تواند چیزی شبیه به قابلیت لمس سه‌بعدی (که در آیفون‌ ۶S و ۶S پلاس موجود است) باشد. در نتیجه کاربران آیفون ۸ هنگام لمس دکمه هوم، حس می‌کنند که بر صفحه نمایش فشار وارد می‌کنند.

اما اپل چرا باید دکمه هوم را به یک دکمه دیجیتالی واقع در صفحه نمایش تبدیل کند؟! پاسخ سریع و مرموزی که می‌توان به این سوال داد، حذف دکمه هوم و باز شدن فضا برای تصمیم‌های دیگر است. به این ترتیب نیز می‌تواند طراحی تمام شیشه‌ای برای قسمت جلویی آیفون در نظر بگیرد.

تمامی این‌ها، پیش‌بینی‌هایی است که در مورد آیفون در سال ۲۰۱۷ مطرح می‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که ابتدا آیفون ۷ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و در مرحله بعد، تمرکز خود را بر روی محصول بعدی بگذاریم.