اینباکس گوگل

 اپلیکیشن ایمیل اینباکس گوگل به اندازه کافی باهوش است که بتواند کارهایتان را سازماندهی کند.در این مطلب می‌خواهیم هفت مورد از ویژگی‌های مهم این سرویس را به شما معرفی کنیم.

مجموع ایمیل‌ها به صورت دسته‌بندی شده

در سرویس اینباکس می‌توان ایمیل‌هایی که مشابه یکدیگر هستند را در پوشه‌هایی به شکل مجموعه‌وار قرار داد. از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به ایمیل‌های مرتبط به خرید، ایمیل‌های راهنما، اسناد مالی و برزورسانی‌های شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

اینکه کدام ایمیل‌ها در کدام مجموعه قرار بگیرند را می‌توانید خود تعیین کنید. در این حالت ایمیل‌های خود را آنطور که می‌خواهید در اینباکس مشاهده خواهید کرد.


ذخیره لینک‌ها برای مراجعات بعدی

فرض کنید مطلب جذاب را در وب یافته‌اید اما زمان کافی برای خواندن آن ندارید. با اپلیکیشن کروم در گوشی‌های هوشمند یا افزونه مربوطه برای مرورگر تحت دسکتاپ کروم، می‌توان لینک‌های مورد نظر را برای مراجعات بعدی ذخیره کرد.

تقویم و لیست وظایف در اینباکس

اینباکس شما را قادر می‌سازد تا یادآورهای خود را در این اپلیکیشن تنظیم کنید. همچنین حالا می‌توانید با این سرویس از رویدادهای آتی آگاهی یابید. علاوه بر این می‌توان ایمیل‌های مرتبط با هر رویداد را نیز به صورت دسته‌بندی شده در اختیار داشت.

زمانبندی برای نمایش مجدد ایمیل‌ها

اگر نیاز به تایید ایمیل برای رزور هتل داشته باشید، و لازم نباشد که تا چند هفته دیگر این ایمیل را ببینید، می‌توانید با استفاده از اینباکس زمان مورد نظر را برای نمایش مجدد ایمیل تنظیم کنید. می‌توانید تعیین کنید که هر ایمیل در چه زمانی و حتی در چه مکانی برایتان نمایش یابد.

کارت‌های اطلاعاتی

برای برخی از ایمیل‌های خاص، مانند تاییدیه‌های مسافرتی، اطلاع‌رسانی‌های خریدها و بلیط‌ها، در سرویس اینباکس کارت‌هایی ساخته می‌شود که باعث می‌شود با یک نگاه مختصر بتوانید از کلیت همه آن‌ها آگاه شوید. حتی می‌توان بدون باز کردن پیام‌ها محتوای این کارت‌ها را مشاهده کرد.


خبرنامه‌ها در یک نگاه

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که روزانه خبرنامه‌های زیادی دریافت می‌کنید؟ اینباکس مهم‌ترین بخش هر کدام از این گونه ایمیل‌ها را برایتان نمایش خواهد داد و در صورت نیاز می‌توانید براحتی به متن کامل آن‌ها دسترسی داشته باشید.


یادآورها و پاسخ‌های هوشمند

زمانی که یک یادآور می‌سازید، گوگل به صورت خودکار نوع کاری که می‌خواهید انجام دهید را حدس می‌زند و همچنین اطلاعات کاربردی‌ را در مورد آن به شما نشان خواهد داد که از جمله این اطلاعات می‌توان به شماره تلفن‌ها و یا لینک‌‌ها اشاره کرد.