لوگو های معروف در گذر زمان، همه چیز دستخوش تغییر، تحول و دگرگونی می‌شود. دنیای تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت‌های مطرح تجاری همواره سعی دارند سرعت خود را با این دگرگونی‌ها هماهنگ کرده و با آنها جلو بروند. لوگوها نیز همپای این تغییرات، متحول شده و شکل عوض کرده‌اند.

هر روز از پیشرفت و دستاوردهای جدید بشر در زمینه‌های گوناگون خبردار می‌شنویم، پیشرفت‌هایی که گویی سرعت گرفته‌اند. عرصه‌ی رقابت در تمامی حوزه‌ها، هر روز شاهد حضور ستاره‌های جدیدی است که بزرگان قدیمی‌تر را به مبارزه می‌طلبند.

به همین مناسبت شرکت‌های مطرح دنیای تجارت، برای آنکه همواره جایگاه خود را در صدر این رقابت تنگاتنگ حفظ کنند، سخت در تکاپو و تلاش هستند به طوری که هیچ نکته‌ای از چشمان تیزبین آنها دور نمی‌ماند. در کنار تغییر سیاست و خط مشی و البته تولید محصولات پیشرفته‌تر با امکانات قابل توجه، لوگو و آرم‌های تجاری نیز ناگزیر از پوست اندازی هستند. لوگوهایی که باید تغییرات صورت گرفته در گذر زمان را بازتاب داده و همواره درخشش خود را در ذهن مشتریان حفظ کنند.

در همین راستا توجه شما را به تصاویر دیروز و امروز شماری از لوگوهای شناخته شده و محبوب جلب می‌کنیم که به خوبی این تغییر تدریجی را به نمایش گذارده‌اند.

موزیلا فایر فاکس

سامسونگ

شرکت کانن

شرکت خودروسازی فورد موتور

شرکت بزرگ مخابراتی آمریکا؛ اِی تی اَند تی (At&t)

شرکت صنایع غذایی نستله

رستوران زنجیره‌ای برگر کینگ

شرکت اپل

شرکت زیراکس

خودرو سازی نیسان

شرکت تولید کننده‌ی بازی‌های کامپیوتری نینتندو

مایکروسافت

مک‌دونالد

مزدا

شرکت ساخت تجهیزات و خدمات عکاس کداک

شرکت نفتی شل

شرکت آئودی

فولکس‌واگن

شبکه‌ی اجتماعی توئیتر

اینستاگرام

اسنپ چت (Snap Chat)

ادوبی

شبکه‌ی تلویزیونی موسیقیMTV

شرکت ویزا

گوگل

فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت

استودیوی انیمیشن سازی دیزنی

آمازون

شرکت طراحی و تولید مبلمان و وسایل منزل "ایکیا"

کوکاکولا

فست فود زنجیره‌ای کِی‌اِف‌سی

پپسی

آدیداس

نوکیا

شرکت هواپیمایی باری آمریکا فدکس اکسپرس