زوم آپ

در صورتی که دنبال کردن اخبار از طریق گجت‌های قابل حمل یکی از سرگرمی‌های روزانه‌ی شما است و هر روز از میان سیل انبوه اخبار منتشر شده در وب‌سایت‌های خبری، برخی از حوزه‌های مورد علاقه‌ی خود را یافته و پی‌گیری می‌کنید، بهتر از News Republic استفاده کنید، چراکه این اپلیکیشن علایق شما را در طول زمان فرا می‌گیرد.

اپلیکیشنی رایگان است که انواع اخبار را از منابع خبری گوناگون جمع‌آوری کرده و در قالب یک رابط‌کاربری ساده و البته هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد. News Republic اخبار روزانه‌ی موجود را در قالب فیلتر‌بندی کاملا گویا در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توان به اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی و تکنولوژی و انواع حوزه‌ها اشاره کرد. توسعه‌دهندگان News Republic با استفاده از فناوری TagNav به بررسی معانی و اطلاعات موجود در اخبار پرداخته و با استخراج تگ‌های مختلف پایگاه‌داده‌ی خود را بیش از پیش تقویت می‌کند.

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای اندورید و iOS‌ ارائه شده که باید به عرضه‌ی آن برای ویندوز ۸ مایکروسافت نیز اشاره کرد. هرچند نمی‌توان نشانه‌ای از عرضه‌ی این اپلیکیشن را برای ویندوزفون در وب‌سایت توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن مشاهده کرد.