سینولوژی

امروز شرکت سازگار ارقام، کنفرانس خبری خود را با حضور مدیران سینولوژی، سازگار ارقام، اصحاب رسانه و برخی از مدیران آی‌تی سازمان‌های کشور برگزار کرد تا در آن به معرفی انواع راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سینولوژی بپردازند. در ادامه گزارش آراد پرداز از این مراسم را مشاهده خواهید کرد.

شرکت سازگار ارقام بیش از ۲۰ سال است که در زمینه‌ی سخت‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر کارمند دارد. ما در زمینه‌ی خدمات پس از فروش پیشتاز هستیم و از نظر رضایت مشتری فراتر از وضایف خود عمل می‌کنیم. فعالیت فروش ما شامل لپ‌تاپ، گوشی‌هوشمند و کالاهای تخصصی است. ما از برند‌های معتبر و پر فروش دنیا استفاده می‌کنیم. ما با در نظر گرفتن مشکلات مربوط به ورود کالا و تحریم‌ها تمام تلاش خود را برای ورود کالای با کیفیت به بازار کشور بکار می‌‌گیریم.


مهرداد رجبی پور - مدیرعامل سازگار ارقام

مدیرعامل سازگار ارقام یکی از تعهدات مجموعه‌ی خود را ارائه محصولات مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی عنوان کرد و گفت برای ارائه محصولات به این شرکت‌ها تلاش می‌کنند.

سپس ایراندرک تو - مدیر فروش سینولوژی به روی سن آمد تا به معرفی محصولات و راه‌حل‌های ذخیرهسازی اطلاعات، سینولوژی بپردازد.

وی در ابتدای ارائه‌ی خود به این شکل شرکت سینولوژی را معرفی کرد:

سینولوژی در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد. دفتر مرکزی این کمپانی در تایوان بنا شده و دفتر نمایندگی در کشورهای امریکا، انگلیس، فرانسه و چین دارد. این کالا در ۷۰ کشور دنیا عرضه می‌شود. بیش از ۵۰۰ نفر در سینولوژی کار می‌کنند که بیش از ۷۰ درصد از آن‌ها مهندس هستند.

وی در ادامه به کیفیت راه‌حل‌های ذخیره‌‌سازی سینولوژی اشاره کرد و گفت: «محصولات سینولوژی فوق‌العاده قابل اعتماد هستند. خرابی کالاهای سینولوژی زیر ۱ درصد است.»

وی برای نشان دادن محبوبیت برند سینولوژی از گوگل ترندس استفاده کرد. گوگل ترندس ابزاری است که از طریق آن می‌توان محبوبیت کلمات کلیدی در موتور جستجوی گوگل را مقایسه کرد تا متوجه شد مردم کدامیک از عبارات را بیشتر جستجو می‌کنند. وی نشان داد که در وب نیز برند سینولوژی در مقایسه با دیگر فعالان تولید NAS بیشتر از کمپانی‌های دیگر مثل اچ‌پی، دل، سیسکو و دیگران جستجو می‌شود.

وی این موضوع را نشان دهنده‌ی آینده‌ی درخشان سینولوژی دانست. سینولوژی از جانب رسانه‌های مختلف نیز جایزه‌های گوناگونی را دریافت کرده است. به عنوان مثال سینولوژی از نظر پی‌سی‌مگزین، یکی از مجله‌‌ی مطرح امریکا، بهترین امتیاز را در شاخه‌های NAS کسب کرده است. وی محصولات سینولوژی را بالاتر از برندهای مثل سیسکو و دل دانست و گفت تجارت‌های مختلف محصولات سینولوژی را ترجیح می‌دهند.


NAS های سینولوژی چی هستند؟

NAS مخفف Network Attach Storage است.

بطور کلی برای ذخیره سازی اطلاعات در زمینه‌های مختلف می‌توان از NAS ها استفاده کرد. از NASها می‌توان برای تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات، ذخیره سازی اطلاعاتِ سرورها و راه‌اندازی فضای ابری استفاده کرد. از این حافظه‌ها می‌توان برای ایجاد فضای ابری خصوصی نیز بهره برد. تا از هر جایی و از طریق اینترنت به اطلاعات خود دسترسی داشت.

از این نوع حافظه‌ها می‌توان برای ذخیره‌سازی ویدیوها از طریق IP Camera ها نیز بهره برد. بدین منظور نیاز به سخت‌افزار اضافی نیست و دوربین‌های مدار بسته به صورت مستقیم به خود حافظه‌های سینولوژی متصل خواهند شد.

مدیر فروش سینولوژی سپس به معرفی محصولات خود پرداخت و تنوع آن‌ها را نشان داد. NASهای سینولوژی از ۱ تا ۱۶۰ عدد دیسک‌سخت را در خود جای می‌دهند تا در مصارف مختلف و برای نیازهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرند. فرقی نمی‌کند که کاربر خانگی باشید یا کاربر تجاری، شما می‌توانید یکی از محصولات سینولوژی را استفاده کنید.

وی سپس به نحوه‌ی نام‌گذاری محصولات سینولوژی اشاره کرد که در تصویر پایین به خوبی قابل مشاهده است:

مدیر فروش سینولوژی در ادامه به معرفی نرم‌افزار تحت وب این شرکت برای مدیریت حافظه‌های سینولوژی پرداخت. از آنجایی که این نرم‌افزار تحت وب است پس به راحتی در پلتفرم‌های مختلف از جمله لینوکس و ویندوز و مک قابل استفاده است. وی نمایش قابلیت‌های این نرم‌افزار از ایران به کامپیوتر خود به تایوان متصل شد تا به حافظه‌ی NAS موجود در دفتر تایوان متصل شود. وی نشان داد که از طریق وب‌سایت سینولوژی، کاربر می‌تواند لاگین کرده و به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

سینولوژی یک بخش به نام پکیج‌سنتر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که مانند فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل، امکان نصب و دریافت نرم‌افزارهای مختلف را ارائه می‌کند. وی به عنوان مثال یکی از اپلیکیشن‌های محبوب به نام File System را نصب کرد تا از طریق آن به مدیریت فایل‌ها بپردازد. امکان آپلود و دانلود فایل‌ها از طریق این برنامه به سادگی میسر می‌شود. اپلیکیشنی به نام PhotoStation نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توان برای مدیریت تصاویر استفاده کرد یا از AudiStation برای دسترسی به موزیک‌ها بهره برد. علاوه بر این‌ها چندین و چند اپلیکیشن اختصاصی دیگر نیز برای استفاده ساده‌تر از حافظه‌های NAS سینولوژی وجود دارد.

اما این همه‌ی ماجرا نیست. سینولوژی برای کاربران سازمانی و اهل کسب و کار نیز امکانات نرم‌افزاری متنوعی را ارائه می‌کند.

از حافظه‌های سینولوژی می‌توان بصورت مستقل به عنوان سرورهای مختلف مثل FTP یا فایل سرور یا VPN استفاده کرد. این حافظه‌ها با اکتیو دایرکتوری ویندوز یکپارچه می‌شوند و از AD و LDAP پشتیبانی می‌کنند. می ‌توان به سادگی از آن‌ها به عنوان جایگزین File Server بهره برد. همه این امکانات بدون دخالت سرور قابل مدیریت هستند.

از جمله مزایای استفاده از NASهای سینولوژی به عنوان فایل سرور می‌توان به امکان همگام سازی اطلاعات بین تبلت و کامپیوتر اشاره کرد. علاوه بر این می‌توان اطلاعات بین دو NAS منزل و محل کار را همگام کرد. امکان همگام سازی اطلاعات ذخیره شده در NAS با سرویس‌های ابری مانند گوگل درایو و دراپ‌باکس نیز وجود دارد.

مدیر فروش سینولوژی در ادامه به پشتیبانی کامل NASهای این شرکت از انواع مجازی سازی اشاره کرد.

NASهای این شرکت دارای یک بسته‌ی نرم‌افزاری برای پشتیبانی از دوربین‌های مدار بسته هستند که NAS را بطور کامل به یک راه‌حل جامع تبدیل می‌کند تا ۶۴ کانال ویدیویی را همزمان مدیریت کند. این حافظه‌ها از دوربین‌های مختلف برندهای گوناگون پشتیبانی می‌کنند.

وی در نهایت به اهمیت نوآوری در شرکت سینولوژی اشاره کرد و گفت هر سال دو بسته‌ی بروزرسانی رایگان برای حافظه‌های این شرکت ارائه می‌‌شود و در کنار آن‌ها نیز هر ماه بسته‌های بروزرسانی کوچک و بزرگی در اختیار مشتریان ارائه می‌شود تا همیشه از جدیدترین فناوری‌ها بهره ببرند.

حافظه‌های سینولوژی با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سازگار ارقام در بازار کشور عرضه می‌شوند.