اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم.

Broadsheet

یک ابزار چاپ و نشر دیجیتال که با آن می‌توانید صفحاتی چشم ‌نواز در وب برای هر دستگاه‌ای، با اندازه‌های مختلف، درست کنید. ابزار طراحی ‌Broadsheet به شما اجازه می‌دهد صفحات وب با ظاهر و شکل بصری دلخواه خود بسازید که با هر اندازه، شکل و قالب متناسب باشد بدون اینکه شبیه به دیگر ابزار‌های مدیریت محتوا محدودیت‌های مختلف دست و پای شما را ببندد. می‌توانید به صورت رایگان بر روی وب‌سایت خود از آن استفاده کنید.

PhotoMath

این برنامه را می‌توان اولین ماشین حساب دوربینی جهان لقب داد. تنها لازم است دوربین گوشی هوشمند خود را فعال کنید و بر روی مسئله ریاضی که می‌خواهید حل شود، بگیرید تا PhotoMath بلافاصله جواب درست را به شما نشان دهد. با تپ بر روی دکمه Steps می‌توانید راه‌حل قدم به قدم مسئله را مشاهده کنید. این برنامه هم‌اکنون می‌تواند چهار عمل اصلی ریاضی، اعداد اعشاری، تقسیم، معادلات خطی و توابع توزیع شبیه به لگاریتم را پشتیبانی و حل کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به زوم‌اپ مربوط به این اپلیکیشن مراجعه کنید.

Dronestagram

هواپیما‌های بدون سرنشین کوچک (Drones) در کشور‌های توسعه یافته اکنون تبدیل به یک سرگرمی شده‌‌اند. طرفداران و کسانی که این گونه هواپیما‌های کوچک را دارند، ویدیو‌هایی از مناظر مختلف زمین ضبط می‌کنند که پیش از این تنها توسط پرندگان قابل تماشا بوده است. سایتی با نام Dronestagram مجموعه‌ای از اینگونه ویدیو‌ها را در دسته بندی‌های مختلف در خود جای داده است و شما می‌توانید عکس ویدیو‌های جذابی که به وسیله این هواپیما‌ها گرفته شده را ببینید و لذت ببرید.

Camera51

 این اپلیکیشن به صورت خودکار صورت، صحنه‌ها، اشیاء و خط و راهنما‌ها را شناسایی می‌کند تا بهترین فریم را برای شما تنها با یک کلیک آماده کند. Camera51 از شما دعوت می‌کند همچون حرفه‌ای ها عکس بگیرید. همچنین اصول عکاسی که توسط عکاسان و هنرمندان حرفه‌ای استفاده شده را در یک رابط کاربری سرگرم کننده و ساده در اختیار شما قرار می‌دهد.

Spot.IM

Spot.IMیک ابزار به منظور میزبانی از یک گفتگوی زنده در وب‌سایت شما است. در واقع بدین وسیله می‌توانید جامعه کاربری خود را پرورش دهید و عضو‌های جدیدی را پیدا کنید یا توجه مخاطبین و بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید. با ویژگی‌هایی همچون اعلان‌های فعالیت، باعث بازگشت کاربران می‌شود و همچنین سبب ترویج توسعه محتوا به صورت مستقیم توسط خود کاربران سایت خواهد شد. می‌توانید میزبان گفتگو‌های بسیار بزرگ با تعداد بی‌نهایت کاربر باشید و برای مخاطبین خود تجربه‌ای منحصر به فرد برای گفتگو‌های زنده (real-time) فراهم کنید.