وب سایت وابزار کاربردی هفته

اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنی می‌شود و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌بسایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با آراد پرداز همراه باشید.

ابزارهای کاربردی وب

Dynamic Pin

با برنامه Dynamic Pin می‌توان صفحه نمایش و اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل را خیلی مدرن و به صورت ابزار‌های تشخیص هویت قفل کرد. این برنامه به شما کمک می‌کند امنیت رمزی که انتخاب کرده‌اید حتی در برابر کی‌لاگر‌ها و هکر‌ها نیز در امان بماند. برنامه جالب Dynamic Pin بر اساس گفته‌هایی که در خود اپلیکیشن تنظیم کرده‌اید، به صورت خودکار رمز‌ها را تغییر می‌دهد. پس از هر بار استفاده، رمز شما نابود می‌شود و یک رمز جدید تولید خواهد شد. تنها کاربری که از قبل رمزهای دلخواه خود را در برنامه تنظیم کرده، می‌تواند رمز جدید را شناسایی بکند و دستگاه را باز کند.

Wordpress Theme Search

Wordprees Theme Searchیکی از ابزار‌های رایگان آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد به سادگی متوجه نوع پوسته وردپرس سایت‌های مختلف بشوید. به‌علاوه، با آن می‌توان پلاگین‌های وردپرسی که در هر سایت وردپرسی استفاده شده را شناسایی کرد. تنها کافی است آدرس سایتی که دوست دارید مورد شناسایی قرار گیرد را وارد کنید و نام پوسته سایت دلخواه خود را تحویل بگیرید.

Bunchcut

وبسایت ‌Bunchcut جمع‌آوری و مرتب کردن تصاویر یک تیم یا گروه را فوق‌العاده آسان می‌کند. با این وبسایت از این پس تصمیم‌گیری درباره انتخاب عکس‌ها و به اشتراک گذاری ایده‌ها بسیار ساده و راحت خواهد شد. اگر می‌خواهید در مورد عکسی در تحریریه تصمیم بگیرید، یا عکسی را برای کمپین بازاریابی خود انتخاب کنید، عکس‌هایی را برای یک مسابقه مرتب کنید یا اینکه به دنبال عکس‌های زیبا بگردید، Bunchcut برای کمک به شما خلق شده است.

Wakie

بیدار شدن راحت در وقت صبحگاهی و رسیدن به کار‌های مختلف از جمله‌های آرزو‌های ما است که گاهی اوقات اگر از ابتدای صبح با حالتی خوش بیدار نشویم، واقعا می‌تواند یک روز کاری خوب را از ما بگیرد. Wakie یک برنامه جالب و متشکل از جامعه‌ای از دوستان است که هر کدام در بیدار شدن صبح به یکدیگر کمک می‌کنند. راهی جدید مخصوصا برای آن‌هایی که از صدا‌های اعصاب خردکن زنگ ساعت خسته شده‌اند. این برنامه فعلا تنها برای اندروید و ویندوزفون در دسترس است و به زودی برای iOS نیز ارائه خواهد شد. خبر بد این است که این برنامه به طور کامل تنها در کشور‌های آمریکا، انگلیس، کانادا، سنگاپور و هنگ‌کنگ در دسترس است.

Humble Bundle

روشی آسان برای نصب و آپدیت کردن بازی‌هایی که خریداری کرده‌اید را Humble Bundle فراهم کرده است. این برنامه حتی در زمان دریافت به روز رسانی‌های جدید به شما هشدار لازم را می‌دهد.