بهترین وب سایت APK

وب سایتی کاربردی در زمینه‌ی دانلود از پلی‌استور است که با ارائه دادن امکاناتی نو و جذاب، می‌توان از آن به عنوان تبدیل کننده‌ای حرفه‌ای برای اپلیکیشن‌های موجود یاد کرد. باآرادپرداز همراه باشید.

پلی‌استور مرجعی غنی از اپلیکیشن‌های اندرویدی بوده که میلیون‌ها اپلیکیشن رایگان و پولی را در خود جای داده و کامل ترین مرجع اندرویدی را در اختیار کاربران قرار داده است. با این حال، استفاده از آن برای برخی کشورهای دنیا، از جمله ایران با دردسرهای بسیاری همراه است و محبوبیت هر چه بیشتر مارکت‌های داخلی از جمله مایکت، فراری بودن کاربران را از پلی‌استور نشان می‌دهد. مارکتی که بدون اپلیکیشن‌های گذر از تحریم، هیچ عکسی در آن بارگذاری نمی‌شود و معدود اپلیکیشن‌هایی نیز که گزینه‌ی دانلود آن‌ها فعال است، از سرعت بسیار کمی هنگام دانلود برخوردارند. اما موضوع اصلی که سایت‌های تبدیل کننده‌ی لینک پلی‌استور، به فایل دانلودی را به وجود آورد و به سرعت نیز به محبوبیت رساند، ترجیح کاربران به دانلود بازی و برنامه‌ها از طریق رایانه و سپس انتقال آن به گوشی بود؛ امکانی که حتی مارکت‌های داخلی نیز چاره ای برای آن پیدا نکردند و برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها، باید اپلیکیشن مارکت‌های مورد نظر را در گوشی نصب می‌کردید. از همین رو، ابزارهای آنلاین برای تبدیل و دانلود این اپلیکیشن‌ها بخشی از مهم ترین نیازهای کاربران اندرویدی شدند؛ به طوری که شاید شما هم برای تبدیل‌های خود از وب سایت‌هایی همچون Apk Downloader استفاده کنید.

با این حال پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا یک فرصت به وب سایت معرفی شده در این پست، یعنی Apkpure.com بدهید تا متوجه شوید با یکی از بهترین وب سایت‌های موجود در این زمینه آشنا شوید.

برخلاف همتایان خود، تنها یک دانلود کننده‌ی صرف نیست. بلکه با وارد کردن نام یا آیدی یا لینک هر اپلیکیشن، این وب سایت اقدام به دانلود تمام پروفایل اپلیکیشن مورد نظر می‌کند و علاوه بر لینک دانلود، اسکرین شات‌ها، توضیحات انگلیسی، و تمامی اطلاعات دیگری که در پلی‌استور موجود است را نیز برای شما به وب سایت خود منتقل می‌کند تا بتوانید بدون مشکلات تحریم یا لودنشدن سایت یا تصاویر، به طور کامل قادر به استفاده از برنامه‌ها و اطلاعات آن‌ها باشید. آرشیو و دیتابیس Apkpure به قدری کامل است که می‌توانید با کلیک روی نام تولید کننده‌ی برنامه یا بازی مورد نظر، به دیگر اپلیکیشن‌های تولید شده توسط آن تیم نیز دسترسی داشته باشید. دیگر نیاز نیست با وارد کردن لینک پلی‌استور در وب سایت‌هایی همچون EvoziApkDownloader تنها به لینک دانلود فایل مورد نظرتان بسنده کنید. به کمک Apkpure می‌توانید به اسکرین شات‌ها و توضیحات فایل‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را با اطمینان و با آگاهی بیشتری دانلود کنید. این وب سایت دارای محدودیت زمانی در لینک‌های تبدیل شده نیست و اپلیکیشن‌هایی که توسط شما یا دیگر کاربران تبدیل می‌شوند، در سرورهای این سایت باقی می‌مانند. از همین رو می‌توانید تنها با جستجوی بخشی از نام برنامه نیز، اپلیکیشن مورد نظرتان را پیدا کنید. برتری دیگری که Apkpure نسبت به وب سایت‌های دیگر دارد تبدیل پروفایل اپلیکیشن‌های پولی است. به طوری که اگرچه لینک دانلودی در کار نخواهد بود، اما تمام اطلاعات، اسکرین شات‌ها و... را در اختیار شما قرار خواهد داد که امری بسیار کارآمد برای برخی کاربران خواهد بود.

تعداد بالای کاربران این وب سایت نیز باعث شده است تا اپلیکیشن‌ها، به خصوص اپلیکیشن‌های مهم همیشه و در هر لحظه که به وب سایت مراجعه می‌کنید، در جدیدترین نسخه‌ی خود باشند تا بدون تاخیرهایی که در وب سایت‌های دیگر شاهد آن هستیم، بتوانید نسخه‌ی جدید اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کنید. در پایین صفحه‌ی هر اپلیکیشن نیز لینک دانلود نسخه‌های پیشین قرار دارد تا اگر بنا به هر دلیلی قصد برگشت به نسخه‌های قدیمی تر را داشتید، بتوانید به راحتی آن‌ها را دانلود کنید. این ویژگی‌ها باعث شده است Apkpure علاوه بر یک سایت تبدیل کننده، یک وب سایت دانلود بازی وبرنامه نیز به حساب بیاید؛ به طوری که با مراجعه به صفحه‌ی اول آن، با دسته بندی‌های مختلفی از جمله محبوب‌ترین بازی‌ها یا برنامه‌های دانلود شده در ۴۸ ساعت اخیر مواجه خواهید شد که بازخوردی از نحوه‌ی استفاده‌ی کاربران جهانی این وب سایت به حساب می‌آید. آخرین ستون در صفحه‌ی اول نیز به Latest Update Apps&Games اختصاص دارد که می‌توانید جدیدترین اپلیکیشن‌های بروزشده را به همراه تاریخ آخرین بروزرسانی آن‌ها مشاهده کنید.

ارائه‌ی فایل هایXAPK 

اما همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، این وب سایت دارای امکانات جالبی نیز است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ارائه‌ی فایل‌های XAPK اشاره کرد که فرمتی جدید از فایل‌های APK و بسیار کاربردی به حساب می‌آید که در ادامه به معرفی این فرمت خواهیم پرداخت. همانطور که احتمالا در جریان هستید، برخی برنامه‌ها و بازی‌های اندروید دارای فایل‌های جداگانه‌ای با فرمت Obb هستند که به عنوان دیتای جانبی و لازم برای اجرا، به صورت آنلاین توسط خود بازی دانلود می‌شوند یا در وب سایت دانلود بازی‌های اندروید، به صورت یک فایل فشرده شده برای دانلود قرار داده می‌شوند که باید بعد از نصب فایل APK بازی، آن‌ها به پوشه‌ی دیتا در اندروید منتقل کنید. وب سایت Apkpure با ارائه‌ی فرمت XAPK اقدام به یکی کردن فایل نصبی و دیتای برنامه‌ها و بازی‌ها کرده است به طوری که می‌توانید با دانلود یک فایل به جای دانلود جداگانه‌ی فایل نصبی و دیتا، آن‌ها را به گوشی خود منتقل و نصب کنید. البته بدیهی است که اندروید چنین فرمتی را نمی‌شناسد؛ از همین رو این وب سایت اپلیکیشن مخصوص برای نصب فایل‌های Xapk را نیز منتشر کرده است که می‌توانید با نصب و انتخاب فایل‌های XAPK در آن، تنها با یک لمس، عملیات نصب بازی و انتقال دیتا به محل مورد نظر را به انجام برسانید. برای استفاده از این اپلیکیشن و راهمایی‌های دیگر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دانلود محلی اپلیکیشن‌ها

آخرین امکانی که در این وب سایت وجود دارد امکان دانلود محلی اپلیکیشن‌ها است. بسیاری از اپلیکیشن‌ها وجود دارند که دانلود آن‌ها تنها برای یک کشور خاص امکان پذیر است. برای مثال اپلیکیشن‌های مربوط به رای گیری برنامه‌های تلویزیونی در آمریکا، تنها در صورتی توسط پلی‌استور قابل دانلود خواهند بود که از آی پی‌های کشور مربوطه استفاده کنید. توسط بخش RegionFree در این وب سایت، می‌توانید با مشخص کردن کشور مورد نیاز اپلیکیشن، و سپس وارد کردن لینک پلی‌استور آن، به راحتی هر چه تمام تر آن را به صورت مستقیم دانلود کنید. البته این موضوع که اپلیکیشن مورد نظر هنگام استفاده نیز به آی پی کشور خاصی نیاز داشته باشد بستگی به خود برنامه‌ها دارد؛ با این حال اکثریت اپلیکیشن‌هایی که دانلود آنها برای یک یا چند کشور خاص ممکن است، دارای چنین شروطی برای زمان استفاده نیستند.