web-site.jpg

«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از آراد پرداز همراه ما باشید.

Chalkup

Chalkupهر فردی را درگیر تجربه‌های آموزشی می‌کند و در واقع یک شبکه اجتماعی و پلت‌فرم برای کلاس‌های آموزشی مدرن محسوب می‌شود. با عضویت در این وب‌سایت، یک صفحه اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد و به کمک آن می‌توانید کلاس‌ها آموزشی و اطلاعات خود را سازماندهی کنید.

وب سایت

Ccrypt

، ابزاری برای رمزنگاری فایل‌ها بوده و به نوعی جایگزین ابزار رمزنگاری استاندارد UNIX محسوب می‌شود که معمولا برای رمزنگاری به کمک الگوریتم‌های نسبتا ضعیف کاربرد دارد. ابزار رمزنگاری Ccrypt بر پایه نسخه‌ای از استاندارد پیشرفته رمزنگاری (AES) ایجاد شده است.

CCRYPT

tomodo

به شما کمک می‌کند که در هر وب‌سایتی متون و استایل‌ها را ویرایش نموده و المان‌های مختلف را به صفحه وب وارد یا جابه‌جا کنید. البته کاملا مشخص است که شما قابلیت ویرایش و تغییر در وب‌سایت اصلی را ندارید و تنها نسخه‌ای از آن را که به Tomodo لینک شده است، ویرایش می‌کنید.

پیشنهاد شما: Code Works

استفاده از QR Codeها روز به روز بیشتر می‌شود. به کمک این فناوری می‌توان متون، لینک‌ها، شماره‌تلفن‌ها و... به صورت سریع در اختیار کاربرد قرار داد. اگر علاقمند به استفاده از این ابزارها هستید، حتما به وب‌سایت Code Works سر بزنید. به کمک وب‌سایت ایرانی Code Works ‌می‌توانید QR Code های مختلفی ساخته و از آن‌ها استفاده نمایید.

tomodo