با سلام و احترام

به اطلاع می رسانیم ٫ شرکت آرادپرداز در مسیر تعالی و میل به کیفیت ، سرانجام موفق به کسب نشان تعالی و کیفیت برتر از مرکز کیفیت های برتر السیتکس در سال 92 شد .

از مهمترین اهداف و دستاوردهای مجموعه آکادمی اله وکس و السيتکس، در بيش از یک دهه فعاليت، فرهنگسازی، اشاعه و تثبيت رویکرد تشویق و انگيزه سازی برای ميل و تمایل، رقابت سالم، ترویج حق انتخاب، احترام و تکریم، ملاحظه و مدارا، ارزیابی، تفویض اعتبار و شهادت و گواهی بر آن بوده است، که منتج به توليد و رعایت خودکار حداکثر استانداردها و شاخص ها ميشود.

مرکز السیتکس برای صدور این گواهینامه برای مدت چند سال مجموعه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده است و گام به گام با یادآوری و ارائه معیار های کیفی و تعالی از سوی مرکز و پیشرفت از سوی شرکت آرادپرداز ، سرانجام این گواهینامه یعنی نشان تعالی و کیفیت برتر صادر شده است .

ضمن تبریک این مهم و دعوت شما عزیزان به کلیک کردن روی این نشان و دریافت اطلاعات بیشتر و احراز اصالت گواهینامه در سایت السیتکس ، امیدواریم این موفقیت گامی مهم در سیر تعالی آرادپرداز باشد و شما عزیزان روز به روز شاهد ارائه کیفیت بهتر و سالم د خدمات این شرکت باشید .

 

باتشکر
مدیر عامل
محبوبه بهادرپور

 

 السیتکس، مدل تعالی مرجع، ​نماد و ​ نشان تعالی، اعتبار و اعتماد برتر